katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com

katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com
kom. 691 813 592

poniedziałek, 10 grudnia 2012

sesja mnie

Modelkowanie jest niewygodne. Nie da się tak stać i układać bez bólu. Ciało sztywnieje, drętwieje i mówi "nie". Chyba, że to kwestia treningu i przyzwyczajenia, by ciało mówiło "tak". Zdaje się, że doceniłam profesjonalne modelki. Teraz już wiem, że to nie takie proste, że sobie postoję, uśmiechnę i po sprawie. 

Poza tym Ela wybrała zdjęcia, na których przeważnie uśmiechu nie było (http://elzbietapolinska.blogspot.com/). Wyglądam tam jak nie ja. Może dlatego, że inspiruje ją moda? Co sprawia, że mój wizerunek to wymyślona postać, której każdy ruch był pokierowany przez autorkę. Nie ma tam prawdy o mnie. Jest to dość ciekawe, bo obiektywnie jestem na tych zdjęciach.

Poniżej mój subiektywny wybór, odrobina dziwności, zwyczajności, kokieterii i uśmiechu. 





fot. Elżbieta Polińska 7.12.2012 Warszawa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz