katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com

katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com
kom. 691 813 592

poniedziałek, 22 lipca 2013

nocna pizza - białystok

Fotografowało się pysznie:) Choć przyznać muszę, że początki były trudne. Otoczona zapachami świeżej pizzy i bazylii (nie wiedziałam, że ona tak intensywnie pachnie) od razu zrobiłam się głodna. Szczęśliwie obdarzonam silną wolą. Dotrwałam do końca niczego nie podjadając.











Motopub 19.07.2013 Białystok

Dostałam pizzę do domu:) Tato oburzył się, że jem coś takiego
i zjadł mi połowę. Potem tylko skwitował - Ty, ale dobra ta pizza.


2 komentarze:

  1. Kasiu! Przepięne zdjęcia, takie soczyste! Klimat jak po deszczu! I fajne zabawy głębia ostrości i kompozycje :) Tacie bym podłożyła na ostatni kęs papryczkę chili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Jestem z nich bardzo zadowolona:) Tato z troski tak gadał, bo myślał, że przyniosłam jakąś mrożonkę, a ja przyniosłam prawdziwą pizzę przygotowaną na moich oczach! Mam dowody;)

      Usuń