katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com

katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com
kom. 691 813 592

poniedziałek, 3 czerwca 2013

7.30

Pora wracać do Białegostoku. Chcę zdążyć przed korkami. Pakujemy rzeczy i idziemy w stronę samochodu. Zdjęcia już mamy. Misja terapeutyczna spełniona. Moje poczucie piękna i kobiecości zostały wzmocnione. Odważyłam się przekroczyć próg dziewczęcości.

Mam dość. Przyspieszam. Zatrzymuję się. Nie można przejść obok takiego cudu obojętnie. Tym razem już obie wyciągamy aparaty i robimy zdjęcia. Po chwili znowu staję przed obiektywem. Teraz już bardziej na luzie. Zapominam o korkach, braku wprawy za kierownicą. Jestem, zachwycam się. Las o świcie wygląda przepiękie:)

Fotografowała Natalia Sułkowska:)





fot.: Natalia Sułkowska 3.06.2013

Korki były. Jednak nie tak straszne, jak sobie wyobrażałam, że mogą być. Podołałam. Zdjęcia? Dzięki Natalii wyszły takie jak sobie wymarzyłam:) Z niecierpliwością jednak czekam na efekt końcowy, jej artystyczny akcent. Dziękuję:)))) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz