katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com

katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com
kom. 691 813 592

czwartek, 23 lipca 2015

200





Zazwyczaj z okazji okrągłej liczby lajków w ramach podziękowania 

umieszcza się obrazek. Ja postanowiłam napisać (na blogu do 

trenowania, bo jak wspomniałam blog również się zmieni) i 

odważyć się pokazać moją dawną stronę. Pierwotnie miała 

funkcjonować jako portfolio. Później została z lekka 

zmodyfikowana i zapomniana, a przez to również się trochę 

zdezaktualizowała. Teraz natomiast ulegnie całkowitej transformacji

w Czułe Oko. We wrześniu pierwsza odsłona. Będzie z duszą 

mocą :)


Zatem zachęcam do dalszego motywowania ;) To może do września

przy Waszym wsparciu uda się jeszcze zmodyfikować i upiększyć 

przestrzeń, w której się najczęściej z Wami spotykam. 







Tak natomiast zmieniam się Ja ;) 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz