katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com

katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com
kom. 691 813 592

środa, 27 marca 2013

krótki film o mnie


W zasadzie to bardzo dziwne. Trochę speszonam, ale dobrze mi z tym, co stworzyła Eliza. Sodówa jednak do głowy mnie nie udarzyła;) Za to przyznać muszę, że sporo tam prawdy o mnie, a najprawdziwsza jest ta końcowa. 

Przed premierowym pokazem dygałam się bardzo, dlatego ucieszyłam się, że było kameralnie - autorka i bohaterka. Okazało się jednak, że nie ma czego. Film fajowy, uradował mnie bardzo i ja się w nim sobie też podobam. Zdolną mam koleżankę. Dumnam:) Eliza bardzo Ci dziękuję:) Nie co dzień bierze się udział w projektach o sobie. Doświadczenie dość interesujące.  Polecam;)

Eliza, pomysłodawczyni, autorka oraz realizatorka filmu - Poznajcie Kasię (do obejrzenia tutaj;))


Eliza Dubrowska 20.02.2013 Białystok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz