katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com

katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com
kom. 691 813 592

piątek, 26 października 2012

pierwszy śnieg tej jesieni

Pierwszy śnieg tego roku. Zatęskniło mi się za chwilą wytchnienia, aparatem w dłoni, beztroską, miłością... Ostatnio brakuje mi czasu na radosną twórczość. Zagalopowałam się w generowaniu zmian. Generalnie jest niesamowicie. Zadziwiam samą siebie i rozpływam się w dumie. Ten, kto mi kiedyś powtarzał, że chcieć to móc, zdziwiłby się jak bardzo niemożliwe staje się możliwe. 
Tyle, że moje ekspresowe tempo przyprawia niekiedy o zawrót głowy. Pomału zaczyna dopadać mnie coraz większe zmęczenie. Zaczynam marzyć o odpoczynku, ale przede mną jeszcze kilka tygodni pracy. Wytrwam, odpocznę, a efekty kiedyś tu pokażę:)

styczeń 2012, Sejwy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz