katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com

katarzyna.magdalena.czajkowska@gmail.com
kom. 691 813 592

niedziela, 21 października 2012

galeria bezdomna - warszawa


Wieszam.



fot. Elżbieta Polińska

Powiesiłam, gdzie miejsce znalazłam, a łatwo nie było, bo autorów bez liku. Jednak się udało z pomocą Eli, która pilnowała, by nikt mnie nie rozdeptał i fotografowała, oczywiście (zdjęcia tutaj: http://elzbietapolinska.blogspot.com/2012/10/galeria-bezdomnych.html ). Jest radość:)))



Moje ulubione portrety:) Dziękuję wszystkim mym portretowanym, cudownym osobom:) Niestety, tylko tyle zmieściłam.
Obok stare dzieje, przestrzenie Teatru Dramatycznego w Białymstoku. 

Ela


Jeszcze przed otwarciem wystawy. Ostatnie przygotowania i poszukiwania wolnego miejsca.


Pomału zapełnia się sala. Również moimi bliskimi:) Dziewczyny, dziękuję:))))


Iwonka



Uroczyste otwarcie:))) Z góry przemówił mistrz - Tomek Sikora:)))


Madzia


20.10.2012 Warszawa

Złota jesień:)))


21.10.2012 Warszawa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz